Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

sobota 9. dubna 2022

Livestream #75 | OMSI 2 | Tři tramvajové linky v OMSI na mapě Bratislava 2008/II

Live, který začal o 15 minut později a ještě navíc jsem v něm musel použít záznam hned na první lince

2 - Zlaté piesky - Hlavná stanica
13 - Hlavná stanica - Nám. Ľ. Štúra
7 - Námestie SNP - ŽST Vinohrady


K LIVE jako takovému asi není co dodat, tedy kromě toho, že hlavní autor mapy - 14Tr6207 - rozhodně nebude spokojen s výběrem barev u první linky (ze záznamu)  a ani se zkrácením linek 13 a 7.

Jenomže s podvečerními přímými přenosy to tak bohužel je a bude - pokud bych neskončil včas, budou mě hubovat další kamarádi, kteří na mě ve 20:15 čekají v online hře...

No a samozřejmě, s mým štěstím, jsem to "dostal" z obou stran, protože než mi nastartovala ta druhá hra, tak už limit dvacet hodin a patnáct minut překročen byl...