Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

pátek 25. února 2022

Gameplay #343 | OMSI 2 | mapa: Fiktívna Bratislava | Druhé narozeniny mapy a s OldTimerkou

 Dneska bych chtěl popsat, jak se mi (ne-)dařilo při natáčení, kdy mě na začátku postihlo pár problémů, kdy se mi nenatočilo úvodní ticho, takže můj pozdrav je málem okrácen o úvodní písmenka prvního slova...

O problému s klávesovými zkratkami hovořit nebudu, protože jsem je raději nepoužil a klikal to myší. Jenomže moje nová myš je hlasitá... A až v běhu natáčení jsem si všiml, že na konečné stojíme ve špatném pořadí...

Ale jako ano, držel jsem se co mohl a brzdil ruční brzdou, ale pozorný divák si určitě povšiml, že se tu a tam klička točila bez cvakání, takže brzda nebrzdila. O tomto problému jsem věděl, naštěstí jsem si to při najíždění na linku zkusil. A taky našel způsob, jak tomu předejít, takže tam, kde jsem na to nezapomněl, tak tam po rychlém rozbrždění je slyšet jedno cvaknutí "čehosi", co způsobilo, že na příštím brždění vše fungovalo...

Stejnak jsem se neudržel a posledních pár brždění dal na bačkory. Jednak jsem se bál, že to nestihnu přes ruční brzdu, ale u konečné mě už nefunkční brzdy iritovaly, a nechtěl jsem se s tím trápit...

Nevystupující cestující už byla jen třešnička na dortu :-)