Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

čtvrtek 10. února 2022

Pet Shop Boys - Can You Forgive Her?

 Jedno malé do kategorie "Co jsem to (proboha) poslouchal" ---

Dnešní den v práci mě trošku víc semlel, víc, než jsem si byl ochoten připustit a dopadlo to tak, že jsem na dvě a půl hodiny po příchodu domů odpadl a prostě spal... Mezitím jsem málem v rámci HomeOffice pracování málem pokazil výplaty...

Náladu mi zvedl až poslech staré magnetofonové kazety, kde jsem narazil na jednu zahraniční skladbu, u které si pamatuji její nádherný klip

Pet Shop Boys - Can You Forgive Her? 

 

Ano, z pohledu dnešních měřítek hodně jednoduché, ale na začátku devadesátých let minulého století to bylo fakt cool. Možná i proto mi pomohl dneska s mým resrtartem a chutí do života, zvlášť, když jsem si vzpomněl na jméno kapely a pak už stačilo jen trošku hledat...

PS: Český překlad názvu skladby je "Můžete jí odpustit?" a byl by býval mohl být o té paní z pobočky Q*, která mě dokázala takto srazit, aniž by to tušila........................

(update: 10.02.22 21:47)
Dokázali byste tuto píseň respektive klip přenést na divadelní prkna? Jde to :-)


(Update 13.2.22 12:24)

Jak asi vypadalo video, než se k němu přidaly počítačové efekty? Přesně takto :-)¨