Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

neděle 16. října 2022

OMSI 2 | 1L1M | Budapešť 181

Jednolinková mapa, poklidná, se dvěma překvapeními pro řidiče:-) --- to jsem napsal do popisku videa.

Pro mě ale moc poklidná nebyla, když jsem sledoval šipky, které mě vedly tak hezky, že jsem přes dvě zastávky jel dvakrát , protože na trase byla naplánována smyčka... A pak taky ještě jedna věc.

 

 Ta věc se začala dít poměrně nenápadně od času videa 15:20, kdy s autobusem vjíždím do slepé ulice, ale vyvrcholení a mé uvědomění bylo až v čase 17:06. Tohle místo mi připadalo a stále připadá jako značně povědomé. Ono přerušení silnice, kdy se ani jednou cestou nedá pokračovat. 

A tím pádem jsou jen dvě možnosti - buď někde existuje stejné reálné místo, protože jsem se v něm procházel. Anebo se mi o něm jen zdálo......