Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

neděle 19. dubna 2015

"Víkend se spolkem podruhé" (teď už doopravdy)! Klap!

Minulý a tento víkend jsem měl spolkový se dvěma různými spolky, přičemž jsem rozhodnut si z obou psát průběžně záznam a pak ... se rozhodnout. O čem? A jak? To ještě sám pořádně nevím, avšak určitá řešení mám, od obyčejných až po radikální, že dám práci ve spolku, jehož jméno se tu nevyslovuje, vale. První akce byla s více dětmi, ta druhá byla z tohoto pohledu menší...

Velmi podobně začíná první z příspěvku, tedy z prvního víkendu a já i u tohoto postupoval stejně. Avšak....

/Pátek 17:00/
Měli jsme začínat mezi 16:15 a 17:00, jenže se slézáme jako šváby na pivo, je vidět, že mnozí z nás v práci pracovali do poslední chvíle, anebo řešili problémy doma, takže když jsem s vytřeštěným zrakem do místa konání doběhl s vyplazený jazykem doběhl první, poněkud mě to překvapilo, ale jen o dvě minutky později přijelo první auto.... Hodně si povídáme, dost z nás se vzájemně dlouho nevidělo. A teď už začneme doopravdy ....

/Pátek 20:00/
Nemajíc sebou kuchaře, zahřešili jsme a objednali pizzu, dítko s dietou dostalo své předvařené jídlo s dietou. Děcka si vystačila sama s jednomužným dohledem, my ostatní pro dnešek mohli hrát hru zvanou Gurps, protože v "totálně plném" počtu budeme až v sobotu odpoledne.

Každopádně Gurps jsme si zahráli relativně dostatečně, jen je potřeba, aby někdo z nejrozumnějších,což jsem zase -bohužel - já, hlídal běh hry a zavčasu pomocí zvonečku zatrhl debatu vedoucí od tématu hry. I přes svou funkci jsem se slušně bavil.

/Sobota 13:30/
Tím, že se akce koná prakticky v místě pobytu všech zúčastněných, může každý spát doma a případně se nějakých částí nezúčastnit. Vynechal jsem výlet po horských kopcích... Avšak teď to bude vysloveně povinné, protože se aktivní členové musí sejít na členské schůzi a pak si zahrát hru, zřejmě opět GURPS ve fantasy světě

/Sobota 16:01/
Právě skončila dvojhodinová tématická debata na téma "co dál". Tento spolek totiž ještě nepožádal o přeregistraci podle nového občanského zákoníku a má na to jen zbytek roku, jenže... Zbylo nás aktivních dospělých jen osm, ostatní se odstěhovali, přestali se účastnit a také jich pár zesnulo. Okej, je nás osm, z toho mnozí pracují na směny, někteří dokonce na nepravidelné směny a co teď s tím? Kdo se bude o spolek starat jako předseda? A kdo bude sedět v povinných orgánech, které spolek má být? Potřebujeme vůbec být ve spolku? Potřebujeme být ve svém spolku? Potřebujeme .... ?

Je to mrzuté, ale musím konstatovat, že nás osm, co zbylo, a chceme hrát hry typu GURPS doplněné o stolní hry jsme v podstatě sbírka několika již rozpadlých skupin, každý z nás si prožil rozpad minimálně jedné skupiny a dá se očekávat, že nějaké ty dvě tři skupinky, které jsou v blízkém okolí, o nichž víme a dělají totéž, se postupně také rozpadnou a teoreticky se můžeme mírně rozrůst o jejich zbylé, pokud činnost udržíme....

Každopádně děcka si samostatně hrají pod dozorem příbuzného jednoho z nás (který je jen pasivně dohlíží) a my se od této chvíle můžeme věnovat hraní

/Sobota 21:00/
Už doma, akce skončila, v neděli nic nebude, což u tohoto spolku bývá vždy, když se podaří dva předchozí dny. A že se věru podařily.

Pro mě osobně to má zajímavou dohru, kdy jedna z variant, jak budu pokračovat s oběma spolky, začal nabývat na reálnosti. Má se nás osm nechat kooptovat do spolku, jehož jméno se zde na blogu nevyslovuje? Respektive sedm, když já v něm jsem.... 

Každopádně jsme se královsky bavili všichni a i proto jsem si jist, že činnosti této sešlosti lidí, ať už to se spolkem dopadne jakkoliv, se nechci vzdát.