Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

čtvrtek 23. dubna 2015

Hokejový Litvínov je mistr republiky. A moje skóre?

Můj počítač zjevně fandil Třinci, neboť mi internetový přenos začal padat minutu před, aby definitivně spadl asi minutu po konci zápasu, polil jsem si od radosti klávesnici, když jsem chtěl psát oslavné ódy. Ještě, že mám připravenu další - původně k notebooku :-)


Ale co už, vše nemůže jít úplně skvěle...

Za sebe mám radost, že jsem se nechal vyhecovat a po strašlivě dlouhé době šel na hokej na stadion, takže jsem viděl určitou část zápasů letošního ročníku ligy naživo, něco málo z domácích zápasů  playoff a samozřejmě také i tři úplně poslední domácí zápasy Litvínova, kdy mi byl  vždy doručen lístek od kolegyně za klasickou cenu - jako od pokladny.

Všude se bude zdůrazňovat, že Litvínov v této sezoně nikdy neprohrál víc jak dva zápasy za sebou a také to, že klub existující od roku 1945, tedy 70 let nikdy nezískal zlato respektive zlato z nejvyšší ligy, kde je Litvínov nepřetržitě 56 let.

Jak jsem si stihl najít, Litvínov byl jen 3x na druhém místě (1978, 1991 a 1996)....

(Update 24.4.2015 16hod)
1 video = hymna Litvínovského týmu
2. video = příjezd do Litvínova s titulem