Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

sobota 17. listopadu 2007

Stardance II. - 3.kolo

Také dnes jsem sledoval na ČT1 pořad Stardance a fandil svému oblíbenému páru Robertu Zárubovi a Vandě Dětinské.



Můj oblíbený pár netančil úplně nejskvěleji, sportovně musím uznat že pár Jiří Schmitzer a Simona Švrčková tančil mnohem lépe. Hodnocení poroty u některých párů vyvolávalo nevoli nejen mě, jak jsem zjistil. S porotu jsem si mohl dovolit i souhlasit - to když hodnotili pár Lenky Filipové

S napětím jsem ale sledoval, jak dopadne výsledek poté, co zahlasují diváci. V loňské sérii mi přišlo, že diváci vždy přehodili poslední dva páry o jedno místo a udržovali Václava Vydru a jeho partnerku stále ve hře. Stejný pocit měla i moje maminka a při dnešním pořadu předpovídala, že ve hře zůstane Lenka Filipová a vypadne předposlední pár, což byl právě Robert Záruba a jeho partnerka.
Nakonec, pokud mohu věřit pořadí, v jakém je Marek Eben a Tereza Kostková vyhlásili, to dopadlo takto.


pořadí
porota

celk. pořadí

celebrita

1

2

3

4

celkem

tanec

1

1
Michal Dlouhý
8

8

8

7

31

jive

5

2
Aleš Valenta
7

7

7

6

27

jive

4

3
Tatiana Vilhelmová
8

8

7

5

28

tango

3

4
Jiří Schmitzer
9

7

7

6

29

jive

2

5
Monika Žídková
7

8

8

8

31

tango

6

6
Robert Záruba
5

5

6

4

20

jive

7

7
Lenka Filipová
5

5

5

3

18

tango


Ve čtvrtém kole se můžeme těšit na ohnivé paso doble a ladný slowfoxtrot!