Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

neděle 1. března 2009

Tramvajová videa

ještě jednou se vrátím k videům s tramvajemi, přičemž to video pro mě nejdůležitější jsem odprezentoval v 27 díle divokých snů


Mám připravené ještě tři videa, která jsem si našel při hledání dalších videí, která by se podobala mým snům.

Tramvaj T2 vystupovala v mém snu zřejmě jen jednou a jako německá tramvaj...



Zkoušel jsem hledat i nějaká další videa a oko mi sklouzlo i na havárky tramvají a dost mnou otřásla i jen skorohavárka "tramvajové školy" do osobáku. Na videu je prakticky v přímém přenosu ...



S posledním videem mám problém, protože bych řekl, že jsem něco hrozně podobného měl dříve ve snu, pak to možná proběhlo českou televizí a až pak jsem ho našel na YouTube. Ve snu mi přišlo, že jsem na té výhledové plošině byl sám. A po nárazu mi bylo ve snu špatně ...


A na konec něco na odlehčení - Matrixová babička :-)

Žádné komentáře: