Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

pondělí 8. února 2010

Dnes něco ze života

Abych tu nepsal jen o tom, co se děje jinde...

Dnešní den si budu pamatovat poměrně dlouho - příjemně nabit energií z víkendu (o něm až někdy později) jsem přišel do práce. Na paměť toho, co jsem se dozvěděl na pracovní poradě ve čtvrtek (o tom raděj nebudu psát pro změnu nikdy) jsem si naplánoval návštěvu pobočky v L* , abych "spláchnul" některé nedodělky a taky si klidil od míst, které by mi duševně ubližovaly.

Po dojetí na pobočku a otevření serverovny jsem nevěřil svému tělu - začlo mi být horko jak v sauně. Servery řvaly jak o závod, odhadovaná teplota byla dobře 50 stupňů Celsia. Větrací sklápěčka v okně - jištěná mříží byla zaklapnuta.... Samozřejmě jsem dostal vynadáno za otevřené okno, které musela služba v sobotu zavírat. To, že jsem již před dvěma nebo dokonce před třemi roky upozorňoval (slovně-bohužel) že klimačka která tu je funguje jen v létě v zimě zamrzá a že se bude muset v zimním období větrat si už nikdo nepamatoval.....

Nemám rád podivné náhody a tato k nim bohužel patří. Zničeho nic začne vadit pootevřená sklápěčka jištěná vnitřní mříží tak šikovně že okno nejde ani otevřít a jakoby náhodou se to stane jen den po onom čtvrtku ...

Jako bonus(?!) jedu znenadání do H* na školení, start v 5:30 ráno - nikdo jiný prý nemůže...

PS: Ve dvanáct hodin, tj 2 hodiny po vyvětrání ještě zdi v serverovně sálaly jako akumulační kamna :-(