Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

sobota 6. února 2010

Povzdechnutí nad známkami

Dobrá zpráva: Udělal jsem jedním vrzem zápočtovou písemku a zkoušku z ekonomie. :-) 

Špatná zpráva: z vývoje mých známek je již vidět jeden jasný trend - jakmile se v tom předmětu nemluví o počítačích nebo se s nimi nepracuje, tak (bohužel) nemám naději na oznámkování známkou "jedna" :-(


Tak přesně tohle moje povzdechnutí na facebooku vyjadřuje mé rozpoložení z úterní zkoušky na vysoké škole, které je rozporuplné - dělal jsem ekonomii a nedopadl jsem úplně nejlépe. Čekal jsem totiž, že ekonomii uzavřu na závěrečné dvojce, ale nezadařilo se. Je to částečně moje vina a částečně vina systému - má vina je v tom, že jsem se nedokázal naučit perfektně celý předmět, vina systému je hlavně v tom, že u kombinovaného studia musí člověk čas od času odhadnout, co ještě se člověk musí doučit z těch věcí, co nejsou odpřednášeny, zvlášť, když to učitel neřekne, nebo to řekne velmi obecně.

Ale co už - zkoušku mám, dneska a zítra dopoledne se "léčím" s kamarády v roubence (o které jsem tu už psal v sekci o snech), duševně odpočívám a příště si dám lepší pozor :-)

Příhody z jízdy sem dodám později, asi až budu zpět doma ...