Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

pátek 22. listopadu 2013

Setkání bratranců a sestřenic

Jsou chvíle, kdy si říkám, co na nějaké akci dělám. A je to horší o to, když toto musím říci i o akci vlastní rodiny.

Je to zřejmě proto, že nepatřím do skupiny kuřáků či pivařů a tím že nepřijela sestřenice ze Slovenska jsem přišel zřejmě o jediný důvod proč jsem na akci šel...

A když na takovouto akci v hospodě přijdete díky pracovním povinnostem o 90 minut později (a jste tím pádem jediný střízlivý) pak už vám nepomůže ani živá kapela (čti: kolovrátkaři, tedy ti co hrají z elektronických varhan a u toho se kroutí, jako že hrají) , jež "čirou náhodou" zrovna dneska účinkuje a začne svoji produkci prakticky shodně s časem vašeho příchodu, nemáte šanci si ani pořádně popovídat....

Takže mě - nekuřáka a skoro abstinenta - bolí uši tak, že čekám, kdy mi poteče krev z uší :-(
Docela by mě zajímal názor někoho, kdo zná pravidla slušného chování, jak by se v mém případě zachoval...

Žádné komentáře: