Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

čtvrtek 26. května 2022

Dvě věci pomohly ...

Dvě věci pomohly k tomu, aby vniklo video
Gameplay #358 | SIMT | Všechny viditelné omezení provozu (léto 2022) z linky 30 a já navíc získal nápady, co případně dál točit a taky mi to dalo sílu vůbec točit. Ale to by byla jiná, delší a smutnější pohádka.

Nejprve mě přes uši "praštila" následující skladba v jednom videu na Youtube, níže máte její videoklip (já to měl z jiného videa)

 

Po delší době to byla skladbička, která mi lahodila na uši. A protože zní zpomaleně, chtěl jsem jí prapůvodně dát do nějakého svého LIVE jako "poruchovou" skladbu pod titulek

A pak se objevila zpráva na stránce Facebooku, co všechno je na linkách v Simtově omezeno a já hned měl námět na video. Když si ve středu odpoledne říkáte, že nemáte natočeno nic na středeční 18:00, tak se chytnete skoro čehokoliv, co natočit lze :)

No a točit SIMT s takhle "loženou" nápovědou...



Domů jsem se dostal poměrně včas a po odstranění havárií v domácnosti se šlo točit. Začal jsem v 19?10 s plánem natočit 40ti minutovou linku a pak jí co nejrychleji ve 20:10 zveřejnit, což se s odřenýma ušima povedlo


Ale bohužel také s chybou v obrazovém titulku