Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

sobota 14. května 2022

Livestream #76 | OMSI 2 | Zbylé denní linky na mapě Brno-Líšeň

Dnešní LIVE se docela i povedl, i když výsledný obsah může tvrdit něco malinko jinak

00:00 odpočet a úvodní slovo

05:55 linka 710 - Blažovice - Šlapanice 25:00 linka 151 - Šlapanice - Brno, Jírova 50:30 linka 55 - Mariánské údolí - Židenice 1:30:00 výměna vozu na přání diváka, která se nedařila 1:40:00 linka 58 - Židenice - Hřbitov 2:09:00 linka 202 - Hostěnice - Židenice

Zkoušel jsem totiž opět taktiku s předtáčkami, kdy meziměsto, tedy linky 710 a 151 byly předtočeny, tentokrát i s komentářem. Plán byl, že si budu psát s lidmi na chatu, ale ukázalo se, že tu jsou diváci, které to rozčiluje, protože je přeci jen rozdíl LIVE a PREMIÉRA. A premiéra to v podstatě byla, i když navíc s chatem v obraze....

Po projetí linky 55 mě jeden z diváků oslovil na téma, že kloubové autobusy (z linky 55) linku 58 nejezdily, takže jsem dobře deset minut bojoval, abych toto dodržel a pozlobívalo mi to. Ale i tak, nakonec se to natočilo, i když přitom vznikla historická nepřesnost (Mostecké barvy na lince 58)

Natočeno tedy jest, i když délka mě tedy překvapila, rád se vejdu do 90 minut, tohle bylo o dost víc.,,,