Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

neděle 22. května 2022

LIVE #77 - dostal jsem "strike" za porušení pravidel komunity

Na tento Live nebudu vzpomínat rád - Live, který jsem překládal z časových důvodů (nestíhal jsem, pak nějaká ta prokrastinace ....) a pak už jsem ten Live naplánoval do Youtube, aby tam na mě svítil a já ho prostě "musel" udělat.

Samozřejmě jak to tak bývá, stavěly se mi do cesty překážky, nejprve v práci, kdy jsem se zdržel tím, že jsem neměl klíče od pobočky, na kterou jsem mířil, pak ta pobočka měla poškozen kabel směřující do internetu a oprava se vlekla... Ale domů jsem přijel včas, jenomže ouha  návštěva.... A už jsem běžel posouvat čas začátku...

A pak jsem udělal největší chybu - v počítači jsem měl nahrátu verzi mapy starou tři dny, kterou jsem měl ozkoušenou, ale přehrál jsem ji verzí z 19.května (live jsem dělal rovněž 19.května) jenomže ouha  byl tam přidaný objekt, který jsem neměl. 

No a tady nastala ta nejhorší chyba pro mě - spustil jsem live a současně řešil problémy . Znamenalo to pustit do LIVE nějaký náhradní program a já pustil "Division 2"...

Po dalších problémech s posazením kloubové tramvaje NF6D na koleje jsem zvolil první možnou tramvaj KT4D a už jsem ani nehledal správný reklamní polep, o který jsem byl autorem žádán. Když už LIVE běžel, tak mi bylo ozřejmeno, že jsem ho ani mít nemohl...

Původní verze LIVE na začátku tedy obsahovala záběry ze hry Division2 a to se ukázal jako problém, protože - samozřejmě - ukazuje střílení a krev a to se musí na youtube  řádně označovat a nenabízet mladistvým. Jakmile to Youtube zjistil, live mi zablokoval, takže pozdější příchozí neměli šanci se na live dostat. Dnes už je ten mírně nesmyslný kousek odstřižen...

Tak tedy po novu začíná video tím, kdy jsem si zapomněl zastavit čas, takže výjezd už je zpožděnný o dvě minuty, a já se dozvěděl, co obsahovaly ty emaily, co jsem přeskočil. Neobsahovaly totiž jenom starší verzi mapy, ale právě i "chybějící" polepy a - bohužel - také novější HOF soubor. Ano, šetřil jsem si čas, který jsem v minulých dnech neměl, aby se LIVE rozjel, ale působil si tím problémy...

Takže pro příště poctivěji!!