Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

pondělí 28. listopadu 2005

Sny a astrální cestování (dodatek ke včerejšku)

Dnes jsem původně chtěl psát další příběh do svého miniseriálku o snech a astrálním cestování, ale ukázalo se, že moji bývalí spoluhráči reagují rychle. Včera jsem jim poslal Email na mě poslední známou adresu a dnes večer jsem měl odpovědi.

První z nich přišla brzo ráno - bafl jsem na kolegu v práci hned po jeho návratu z dovolené a nepamatoval si že bychom to hráli. Odpověď od druhého hráče byla stručná a jasná: No tohle mi nic nerika. Nevim Ricco :) Mura Gagara

Náš tehdejší máster mi odpověděl taky a definitivně zařízl moji naděj na to, že jsem se k dění na ostrově dostal normální cestou.

Tak ode me tento namet nepochází a myslim so ze jsme tohle spolu nehrali. Cele se mi to zda jak namet z Baldurs Gate ale nejsem si jist. Moc si z DrD nepamatuji ale pokud bych tohle vymyslel snad bych si to pamatoval...

A přitom jsem přesvědčen, že to musela být tato skupinka hráčů, se kterou jsem to hrál anebo prožil na astrální rovině..., Vrtá mi v hlavě červíček pochybností, jestli se někde nestala chyba a asi se tohodle červíka nezbavím nikdy ...