Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

úterý 8. července 2014

Facka od osudu (1.)

Dneska, po návratu z Prahy. si připadám jako idiot. Sice jako snaživý idiot, ale přesto idiot.

Měl jsem dneska mít v Praze několik setkání, celkem tři, všechny domluvené na celkem přesný čas a místo. No a protože jsem si na dnešek nevzal dovolenou, mohl jsem do Prahy vyjet až odpoledne.

Vsedl jsem tedy zavčasu do dálkového autobusu, jal se číst knížku ... a taky zvedat telefony. "Promiň Pelínku, ale v práci máme průser" zněl první telefonát rušící schůzku, "Promiň Pelínku, ale mám teploty", zněl druhý. Oba telefonáty se ozvaly samozřejmě až v místě, kdy již dálkový autobus byl mimo všechny své zastávky a nejbližší možná zastávka byla Praha...

A tak jsem dojel do Prahy a jal se řešit vše co šlo náhradním způsobem, což se mi relativně povedlo. Avšak pachuť zůstává - jakoby ti dva hovořící nevěděli o svých problémech již dříve, já bych pak toho třetího s omluvami poprosil o odložení, protože kvůli jedné věci strávit na cestách osm hodin...

Aktualizace 9/7/2014 19:00 - doplněna jednička do názvu článku