Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

neděle 18. února 2018

OMSI a rýmička

Ještěže mám mnohá videa předtočena, protože od pátku jsem na kolenou z důvodu velmi silného nachlazení, které se podle příznaků mění na angínu. Takže v pondělí jdu okamžitě k doktorovi...

A tak tedy k videu, které shodou okolností patří do abecední řady série "Jedné linky z jedné mapy" a to k mapě "Projekt Štětín". Už při jeho natáčení jsem byl trošku zmaten, protože bych byl přísahal, že jsem ho točil, ale v době prvního kompletování série prostě video nebylo... Navím jak je to možné, ale musím to brát jako fakt...

Na téhle mapě jsem s jejími předchozími verzemi najezdil mnoho hodin, byla to moje první nebo druhá mapa, kterou jsem si pořídil, a na téhle mapě jsem se docela naučil držet čas a také něco mýlo o plynulosti jízdy...

Ale dosti povídání, pojďme na to...