Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

sobota 3. února 2018

Souhrnně ....

Dnešní příspěvek bude o několika věcech, neb situace už opět došla tak daleko, že nestíhám vůbec nic, zvláště pak, když chci trošku času věnovat i odpočinku a hraní na počítači s kamarády.

Jenomže i to na nějakou dobu opadlo, protože firma EPIC vyhlásila, že ukončuje vývoj a provozování online hry PARAGON v níž měly hrát masy souboje pět proti pěti. Ale nesehnali dost hráčů a myslím, že ani oni sami nevěděli co s hrou dál.

Takže 26. dubna 2018 bychom naposledy viděli nějakou takovou výsledovku. Tahle konkrétní je z 22 listopadu 2017, kdy se mi zoufale nedařilo (jen level 11) a měl jsem i nejvíc úmrtí z týmu (6)


Samozřejmě hned po tomto oznámení ji mí kamarádi okamžitě přestali hrát, ale na nové hře jsme se neshodli, mimo jiné proto, že jeden z mých kamarádů s námi hrál na playstatiton. Teď shání herní počítač klasický, ale ve světě je nedostatek grafických karet, takže možná v březnu...

Když se vrátím k sobě, tak čím dál tím víc lidí, dokonce i ti, co to nikdy nedělali, mi říká, že mám v očích velkou únavu. Odpovídám jim, že nestíhám. Po jejich hláškách se snažím více odpočívat, ale tím mám méně času na práci a o to víc nestíhám. Ach jo, nevím jak z toho ven. Snad nějakou velkou změnou...

O to víc mě pak dostávají hlášky kamarádů a asi nejhorší v posledních 14 dnech byla "Mám rakovinu, rád bych tu byl aspoň rok". Za tímto kamarádem jsem se v úterý vydal a jak sám říkal, počítá teď hodiny, tak jsem ani moc dlouho nepobyl. Doma jsem se pak klepal v zimnici, ale to spíše byl důsledek nachlazení než vyčerpání ze schůzky...