Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

pátek 16. února 2018

To bylo ale ráno …

8:00 Urobil som snehuliaka.
8:10 Okoloidúca feministka sa ma spýtala, prečo som nepostavil snehuliačku.
8:15 Urobil som snehuliačku.
8:17 Opatrovateľka od susedov sa sťažovala na odhalenú hruď snehuliačky.
8:20 Homosexuálny pár žijúci obďaleč namietal, prečo som nepostavil dvoch snehuliakov.
8:25 Vegáni z neďalekého domu sa sťažovali na nos z mrkvy, pretože zelenina je jedlo a nie ozdoba pre snehuliaka.
8:28 Som nazvaný rasistom, pretože snehový pár je biely.
8:31 Muslimský šialenec kráčajúci po ceste chce, aby snehuliačka mala šatku.
8:40 Niekto volá policajtov, ktorí sa ukážu, aby zistili, čo sa deje.
8:42 Hovoria mi, že musím odstrániť metlu zo snehuliaka, pretože by sa mohla použiť ako smrtiaca zbraň. Veci sa zhoršujú po tom, čo som zamrmlal: „Áno, ak je to podľa vás***“
8:52 Môj telefón je zabavený a dôkladne skontrolovaný, keď ma so zaviazanými očami odvážajú na policajnú stanicu v helikoptére.
9:00 Som v správach ako podozrivý terorista, ktorý sa v tejto citlivej dobe snaží vyvolávať problémy.
9:10 Pýtajú sa ma, či mám nejakých komplicov.
9:29 K zodpovednosti sa prihlásila ISIS…