Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

pondělí 5. listopadu 2018

Shrnutí uplynulého týdne (44/2018)

Jak vidíte, ve hře se mi opět dařilo a získal jsem titul "MVP", tedy "Most valuable player", čili česky "Nejpřínosnější hráč ve hře". Jsem za to rád... A ještě víc za to, že jsem dostal alespoň tři potřebné body. Svůj bod jsem přidělil hned po vyrobení tohoto otisku obrazovky.

No a proč jsem začal hrou? Protože v tomto týdnu jsem měl pochybnosti o inteligenci některých lidí, ale také o tom, jestli se někdo vůbec dokáže bavit bez toho, aby vypil hektolitry(!) alkoholu. Ano, poněkud s tím množstvím přeháním, ale nejsem daleko od pravdy. Ale popořádku.

V pondělí se nedělo nic mimořádného, ale v úterý proběhla další kontrola na dodržování směrnice ohledně bezpečnosti dat, já v té době dodělával nějaké svoje úkoly, přičemž mezi nimi byla i kontrola budovy "B", jíž jsem měl dělat v pondělí, tedy včera. Ale co už, vzal jsem klíče od této budovy, došel v ní do místnosti serverovny,  provedl kontrolu, zalil kytičky. a...

Ve středu ráno jsem právě tyto klíče ani zaboha nemohl najít. Hodně jsem nad tím uvažoval, protože jsem s klíči musel dojít zpět, jinak bych se na budovu "A" nedostal (pokud bych tedy nešel kanálama), ale klíče nebyly. Z logiky věci jsem je mohl vzít omylem domů, ale ani doma nebyly. Měl jsem z toho pěkně zkaženou náladu, protože mezi klíči byly dva, jež by mě stály pěkně draho.

Ve čtvrtek ráno klíče stále nikde, aby mě pak napadla spásná myšlenka: Když jsem chtěl jít na budovu B, tak mi byla zima. Ano, klíče byly ve vestě, na kterou jsem ve středu ani nesáhl...

Ve čtvrtek jsem ale měl jet na školení do Prahy, měl jsem připravené papíry na služebák "11" , jeho SPZtka nahlášená v Praze, aby nás pustili do garáží přímo v budově, atd. Vyjeli jsme, aby mi zavolal garážmistr na nějakém 50km mé jízdy, že jsme měli jet služebákem "57" (ne, nemáme tolik služebáků :-) ) To mě zmátlo, protože papíry na tento služebák jsem sice měl taky, ale ty platily na již uplynulý čtvrtek. Teď trošku přeskočím v čase, po návratu jsem zjistil, že jsem měl pravdu já, ale protože garážmistr má vždycky pravdu, tak má pravda nebyla pravda. Bez mého vědomí mě přeřadil na to druhé auto. ...

Ke školení jen tolika - jak občas mým kolegyním na pobočkách (v duchu) nadávám, že to s počítači neumí a nemají logické myšlení, tak ten výkvět, co se sešel na školení pro mě byl tak hrozivý,že...  No mít tam nějaký kalíšek tvrdého alkoholu, tak bych si dal, abych ten šok přebil...

V pátek proběhlo sezení s odboráři, mezi něž opět patřím a to už nějaký ten rok. Očekávání, že přijede krajský ředitel se nenaplnilo, takže proslov nebyl, a ani ředitelka pobočky A nekvákla jediné slovo. Dle mě jasný příznak toho, že se něco skrývá. Tedy pokud je vůbec co skrývat....

No a já po skončení oficiální části vyjel na akci spolku, jehož jméno se zde na blogu nevyslovuje no a protože jsem měl až přespříliš času, měl jsem domluveno s J*K* že se u něj stavím na kafe, ale situace tomu chtěla, že jsem jej vyzvedával v jednom krajském městě. Kamarád nestál na vhodném místě. ale risknul jsem si to. Po rozjezdu jsem zjistil, že o 5 metrů dál začínalo speciální parkoviště typu K+R, kde bych měl správně zastavit a toto si vyřešit. Jenže bylo plné a soudím podle stavu, v jakém ta auta byla, tak jejich řidiči rozhodně tuhle značku nedodržovali. Ostatně se budu muset podívat, jestli se tahle značka vůbec dostala do pravidel, protože v Praze to "K+R" mají jako dodatkovou tabulku, ale v tomto městě byla jako hlavní značka....

Kafe jsem si dal, a na akci dojel 45 minut poté, co se smělo začít najíždět. Byl jsem druhé auto a třetí účastník. Dojel jsem za tmy, takže  se už nic venku nedělo a v podstatě se čekalo na ostatní účastníky. Já u sebe v pokoji, kde jsem si pomalu ale jistě začal na svém novém herním notebooku ladit OMSI.

Přemýšlím, jestli jsem raději neměl jít spát hned, protože poté, co jsem zalehl se začala zvyšovat úroveň hluku z klubovny, jež byl ukončen v 5 hodin ráno. Jaký svinčus musel být v klubovně, to netuším, ale dva lidi to uklízeli a odmívali půl hodiny. Byli to ti nejstřízlivější, kteří si pamatovali, jaký by to byl u našeho vedení průšvih, protože to sedělo v klubovně do jedné hodiny ranní a tak si pamatovalo, kdo tam řádil...

Bohužel, ani v sobotu jsem nezvládl vyjít ke Stromu,  a to jsem asi půlhodinku měl hned po obědě, ale raději jsem si rovnal záda po tom, co se dělo dopoledne. Samá jednání, ale přišlo mi, že o ničem. Odpoledne proběhl brainstorming na šest témat kde se nás 25 rozdělilo do pěti skupin,Každé na patnáct minut.

Když tedy bylo po večeři, byl jsem už nahoře a v OMSI jezdil s tramvajemi do doby, než jsem šel spát (a začal hluk).

Na neděli jsem měl připravovaný brzce ranní odjezd, protože nedělní jednání mi připadala totálně zbytečná, protože své vyjádření, na které bych byl býval čekal, jsem sdělil vedení hned v sobotu ráno. Ke mě se připojil jeden kluk, u kterého jsem tušil, že vstát tak, že v 6:00 odjedeme, zvládne.

Jeli se mnou dva, takže vznikl skluz pěti minut, ale domů jsem dojel tak načas, že jsem i svojí mamku odvezl od kostela a nemusela vyjet záloha - tedy má sestra. Vyšlo mi to s desetiminutovou rezervou.

Odpoledne bylo RVHP, což bylo mnohem příjemnější než program spolku a jízda zpět... Za tuto část mého myšlení spokojenost, zvlášť když jsme opět chytili při hře slušný výtlem...