Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

pondělí 19. listopadu 2018

Shrnutí uplynulého týdne (46/2018)

Tradičně, ale už za týden to bude naposledy, začínám Shrnutí výsledkem ze hry.
Tentokrát se mi dařilo s Vallou, jejíž výsledky tu již byly jako MVP prezentovány.

Mě tentokrát těší to, že dolní výsledky jsou BEST IN GAME, takže jsem byl v dané věci nejlepší nejenom z pohledu spoluhráčů, ale tentokrát i protihráčů.
Kdo zná a ví, že hrajeme ve čtyřech (a pátého samotáře si necháme dolosovat), a že mí spoluhráči jsou Ronny, Littleli a Zdendys, tak si může povšimnout, že tentokrát Zdendys chybí.

Ano, už se to opět začíná projevovat. To, že nás společná hra unavuje, nebo že máme jiné povinnosti. Za chvíli tu hru hrát nebudeme :-( Trochu mě to štve, protože aby věčně někdo z nás svolával ty druhé na hru, když se o den dříve řekne. že budeme všichni, kdy si kupuji hry, které pak ani nehraji (když nemám s kým)....

Ale k dění:

Shrnout uplynulý týden tentokrát mohu slovem "pestrý a nudný zároveň", protože třeba hned v pondělí jsem školil naše kolegyně na Onedrive pro firmy. Pochopitelně z hlavy - vyšší místa prezentaci nedodala, pouze jednu větu, na kterou to školení má být. A dělaly se inventury...  Úterý: Dělaly se inventury a já odpoledne místo rytí točil videa pro youtube a svůj kanál. Pršelo... Středa až pátek: zase inventury a speciální problémy. A taky jsem si šel postupně vyzvednout svoje dvoje nové brýle - ty na čtení se musely vyrábět na zakázku, neboť výrobci brýlí a čoček nepočítají příliš s lidmi, kteří vypadávají z průměru. A přitom v mém případě by stačilo mírně rozšířit definici průměru o pitomé tři milimetry.

V sobotu jsem ale měl nejlepší program, protože jsem se v malém okresním městě účastnil "Noci divadel" (což je akce, která probíhá ve zhruba 11 evropských zemích, v Česku to bylo v hodně divadlech) spolu s kamarádkou A*. Mohlo nás být víc, ale jak se zdá, tak náš kroužek RVHP na sobotní večerní kulturu nemá čas. Ano, dá se to pochopit v rodině, kde mají cca roční dítě, ale....

Každopádně program, vymyšlený jako předávání cen divadelníkům, přerušovaný videoklipy např. ze zákulisí mě pobavil, jako už dlouho nic jiného. Tedy až na okamžik, kdy se herec hrající v tomto konkrétním divadle komické role pokusil spolu s nějakou kolegyní(?) napodobit scénu, spolu s vylosovaným divákem, kterou mohu popsat slovy, jež jsou ve scénáři této scénky zcela dole.

Návštěva: "Tak, a teď nevím, co řekla selka tomu turistovi"

Ano, každý si vybaví scénu "Anekdota pro pana Bucalu" a to buďto:

1) Alena Vránová, Jiří Sovák, Jiří Lír (70. léta)


2) Jiřina Bohdalová, Vladimír Dvořák, Jiří Lír (80. léta, pořad Televarieté)


3) Nepodařilo se mi najít verzi, která měla znít v 60. letech minulého století v divadle Rokoko, tedy tu první.

Nedělní RVHP ukázalo, že musím dopoledne číst SMSky, protože byla změna programu.... RVHP bylo, ale s jinou náplní.