Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

neděle 13. října 2019

Shrnutí uplynulého týdne (41/2019)

Dvanáct týdnů do konce roku... a já se tu opět trápím s nějakými věcmi

Jednou z nich je Stříbrná Sršáň, který šel na přezutí na zimní pneumatiky( ano, strhl jsem svůj rekord, takhle brzy ještě nebyl nikdy přezutý - samozřejmě hlásí teplý víkend). A při té příležitosti hláška servisního technika, že mám zpuchřelé hadice a že to hrozí požárem.

Tak si tak říkám - jak rychle puchří hadice, když Sršáň byl v červenci na předtechnické a pak na oficiální technické prohlídce a teď je říjen? Tak prý hadice přijdou v pondělí a mám si zavolat o termín. Takže jsem od pátku do neděle jsem jel jen jednou pro mamku a jinak nic...

Čtvrtek jsem ještě odjezdil normálně, a až pozdě odpoledne jsem se právě zkoušel na přezutí objednat, včetně plánované servisní prohlídky, která letos měla být i o svíčkách a vzduchovém filtru. Dostal jsem termín hned na pátek, což se taky povedlo poprvé v životě. ... Nějak tomu štěstí přestávám věřit...

Štěstí jsem totiž neměl po celý čtvrtek, do kafárny jsme vyjížděli pozdě, v práci jsem si nechal peněženku a po celou domu mě to žralo. A žraly mě i nedořešené věci  v práci.

V neděli jsem jel na RVHP autobusem a jako najust všichni přijeli relativně na čas auty, což se stalo také poprvé za delší dobu

Víc toho asi nenapíšu, protože to opět píšu v neděli večer na poslední chvíli, přes týden jsem si nedělal poznámky :-(

PS: Přišly tonery - v práci máme čím tisknout.