Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

neděle 27. října 2019

Shrnutí uplynulého týdne (43/2019)

Nějak popsat tento týden, to bude docela těžké, protože 5x  >10 hodin v práci je poněkud zapeklité. Zvlášť pokud nechci popisovat věci, které by mohly podléhat nějakému utajení,  například perfektně zvládnutá logistika inventur.

Obvykle zahajujeme inventury 1. listopadu, ale protože se pobočka P* bude - opět - předělávat, tak tam inventura udělat nepůjde. Inventury končí 30. listopadu, 2. prosince se bude pobočka P* stěhovat zpět. Jak moc bude poté odpovídat vše inventuře je otázkou.

Ale jako OK, majetku máme moc, takže jsme si na krajské centrále nechali naplnit čtečku čárových kódů a vyjeli na pobočku. První zkušební pípnuti a čtečka namísto "židle kancelářská" ohlásila  "pila řetězová motorová". Druhé pípnutí u mě v kanclu na server a opět "pila řetězová motorová". Začal jsem se ve čtečce hrabat jednou rukou a druhou volal kolegu Z*, který byl na hlavní pobočce se zbylými proprietami čtečky, které sebou netaháme (datový kabel, dobíječka, atd.). Takže jsem kolegu i propriety na pobočku přivezl a jak je poslední dobou zvykem, začal nadávat. Na to, že jsme si nepořídili novou čtečku, když to šlo, že tu čtečku pořádně nenabili a blbě přeflešovali program a to pak data nejde číst. Všechno vyhrál ven, totálně čtečku smazal a nahrál tam správný program a data, co nám tam dali na pobočce.

Pípnul jsem první kód a židle kancelářská se stala ve čtečce židlí kancelářskou. Udělal jsem si hned statistiky, očekávajíc, že nalezené předměty budou v počtu jedna a nenalezené v počtu všechny minus jedna. Ne, nebylo tomu tak.......

Inventury se dělaly ručně a čtečka jen překládala nalezené předměty. Dělala je naše majetkářka, kolegyně Š* a já jim občas pomohl. Vždy do chvil, než jsem začal omdlévat z kvality prováděné inventury u předmětů, které buďto zjevně nebo zdánlivě chyběly...

Kolegyně Š* se účastnila také kafárny, zpočátku jako náhradnice, já byl v té době u zubaře,  pak jsme tam byli ve třech. Z obvyklých věcí se neprobralo nic.