Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

úterý 22. října 2019

Shrnutí uplynulého týdne (42/2019)

Nějak mi dneska zbylo kafe, studené pochopitelně, takže mám možnost a čas dopsat dění z minulého týdne, už je na to sakra čas.

Jenomže právě uplynulý týden se vyznačoval tím, že na mě někdo ječí, a typicky to byl kolega Z*.  A je to přesně o tom, že jak pracujeme ve velké firmě, tak se z centra snaží navrhovat různá řešení, ale dávají nám šanci se vyjádřit. Z naše oddělení jsem se typicky vyjadřoval jen já.

No a pak samozřejmě dojde k realizaci a to jsem dělal v tomto týdnu já, podle pokynů z centra. A kolega začal ječet, co je to za kravinu a namísto aby na mě počkal, tak raději šel a nažral se sám. Oběd mi samozřejmě donesl až poté... Stejnak jsem z něj nic neměl, protože jsem ho ještě před prvním soustem vyklopil na měsíce nepraný koberec (a tak 14 dní nevysávaný, aneb hip hip hurá nestíhající uklízečce, která smí pracovat jen 3 hodiny na našem obrovském patře)

Stříbrná Sršáň má nyní nové hadice a vzduchový filtr, takže má jiný zvuk, ale teď mi pro změnu cvakal zámky ode dveří. Za jízdy. Tudíž jsem doma prolezl kus elektroinstalace... abych pak na jednom mém klíčku přitáhl jeden plíšek u baterky. A byl klid. Prozatím. A co myslíte - který blbec měnil baterku v klíčku? (odpověď je zde: > <)

Jinak mamce není do zpěvu - její dlouhodobé kamarádky z dětství odcházejí za duhový most (nebo manželé kamarádek) takže nárok na psychiku nejenom mojí.

Snažím se to kompenzovat kafárnou nebo děním na RVHP, kde jsem dělal hrajícího rozhodčího u semifinalového stolu, ale obojí nedopadlo na jedničku. Na RVHP všichni hráli pomalu, takže jsem mohl více pozorovat vlastní hru a občas jsem si po zahrání tahu v duchu vynadal. Na kafárně jsem zmateně objednal všechno naráz, ale... A tak asi nejzajímavější byl sen kamarádky, který jí poslal do klidu. Poslala mi ho, abych se na něj podíval. Dávám na svůj první názor a ten říkal "dobrý". Ale v porovnání s mými sny jsem tam už viděl něco, co by v mém snu s tímto dějem mi zdvihalo obočí - tedy minimálně po probuzení. Aneb co udělá droboulinká odchylka...
Když to shrnu - snový zmatek, naštěstí jen u mě. A dost pravděpodobně zbytečný...