Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

neděle 18. července 2021

Shrnutí uplynulého týdne (28/2021)

 Mám takový zvláštní dojem, jako by mé okolí stříhalo za mě metr, který signalizuje, že zanedlouho pojedu jako vedoucí na tábor. Tam že tam jedu spíš jako ten nejposlednější THP , tak toho před táborem nemám moc na starosti. I když podle seznamu toho je hodně.

A protože jsem to celý tento týden odkládal, budu mít příští týden docela frmol...

Ale k dění - v pondělí v 7:59 se na pobočce P* rozhodli, že se pokladna přestěhuje, a pak se kolegyně divili, že automatické šipky ukazují na původní místo. Měl jsem o zábavu postaráno...

Úterý bylo pohodové - odvezl jsem kolegyni Š* na pobočku P* - ona si řešila certifikáty pro kolegyně a já měl čas na drobnosti, co se odkládaly už dlouho. Zajímavé bylo vyzvedávání oběda. Ukázalo se totiž jak je moje kolegyně (ne)pozorná. Už při objednávání našeho jídla měla paní u výdejového okénka připravený paklík jídel v tašce Byla to nějaká objednávka po telefonu, pro kterou si nestihl nikdo přijít. Když pak paní zavolala na nás, chtěla to má kolegyně odnést....

Středa uběhla až příliš pohodově...

Čtvrtek sliboval pro mě klid - měl jsem řešit něco pro neslyšící, takže se čekalo, až přijde školitel, předá nám registraci a naučí nás to - prostě a krásně - naše kolegyně při setkání s neslyšícími budou mít pomocníka na domluvení se..

Trošičku mě překvapila porucha velkoformátové kopírky, kdy neprojel papír do konce cesty, vždy došlo k závadě ještě před nanesením toneru. Viděl jsem to černě, protože nemaje nářadí...

Nastoupit musel přístup McGyvera, takže po vytažení pece z kopírky a vysvobození posledního zaseknutého papíru nastoupila na scénu malá sada na manikúru, pinzetkou nasadit zpět váleček, nůžtičkami přimačknout pérko, pomocí tenkého pilníčku se špičkou vydolovat ždibeček papíru, který byl uvnitř pece (a nepatřil k mému zkušebnímu zaseknutému papíru), narovnat plasty...

No, kopírka měla ještě závadu v obracečce. Absolutně nechápu, kdo to takovýmto způsobem rozšvihal a hlavně jak. Kdyby se k tomu přiznal a opravilo se to hned, ale to ne, to musela přijít ředitelka pobočky a chtít si něco nakopírovat. Jakmile se rozčílila, tak už se o to víc dotyčný odmítl přiznat...

Pátek byl vyhrazen společnému obědu našeho oddělení spolu s kamarádkou I*...

V sobotu jsem se vytrápil s předtáčkami. Mám pokrytý červenec, tzn. zvládl jsem za celý den přesně tři videa. To jedno nešťastné jsem začínal naněkolikrát, abych ho pak stejnak přestříhal...