Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

pondělí 1. listopadu 2021

Shrnutí uplynulého týdne (43/2021)

 Zkrácený týden z důvodu státního svátku znamenal několikero věcí. První byla ta, že jsem byl přihlášen na teambuilding spolku, jehož jméno se zde na blogu nevyslovuje. Kdybych na něj skutečně jel, tak by se možná nestalo nic z toho. co teď budu popisovat....

A proč se na teambuilding nakonec nejel? Měl jsem na něm být už ve středu večer, ale jak jsem váhal kvůli covidu a zhoršující se situaci, tak jsem narazil na "tajném" fóru hlášku: Můžete na víkendovku najíždět až v pátek.  Úvaha byla jasná: Na tajném fóru jsou jen členové spolku, takže i pro ně se zkracuje kvůli covidu pobyt.

Ve čtvrtek odpoledne byla zveřejněna fotka, jak se členové spolku radují na schůzi. To mě "dojalo" a bylo rozhodnuto nejet ani v pátek.

Má čtvrteční neúčast znamenala, že si užiji jízdu po hrobech, neboť se blížil svátek "všech zesnulých", takže jsem si vymyslel trasu "A", jež sice vedla přes místa celoročních uzávěrek, ale měl jsem dojem, že už konečně bude hotovo. Tak hotovo bylo až na obnovu asfaltu po všech těch výkopech, takže jsem si s autíčkem zahopsal. Zpět jsem jel jinudy...¨

Pátek znamenal dovolenou a čekání na sestru z P* a jejího muže. Jsa poučeni, že jim nikdo nedá v pátek v poledne najíst, přijeli přesto předčasně a dali si jídlo v restauraci a k nám přišli jen na kafe. To trvalo jen 3 hodiny, takže večer jsem měl volno na videa a další věci.

V sobotu se též dotyční, tentokrát i s mojí prostřední sestrou objevili taktéž po obědě a tentokrát kafe po obědě trvalo pět hodin. Sestru z P* sice musím omluvit, protože šla na třídní straz v polovině času návštěvy zbytku jedinců... V jednu chvíli máma řekla, že jde dělat řízky na zítřejší oběd, ale já jí zarazil a poslal do vany na umytí, že chci jít taky. Teprve pak se návštěva zvedla a sovji prakticky promlčenou návštěvu (s díváním se na televizi) ukončila...

Samozřejmě jsem dostal po jejich odchodu vynadáno, co si to dovoluji. Mlčel jsem a čekal, jak rychle zaúřaduje karma, jenž je, jak se říká, zdarma.

V neděli dopoledne, kdy se objevila známá trojka to jedna ze sester mamce vyčetla... Tato návštěva ale byla nejkratší, po poledním obědě byla ukončena před půldruhou...

K nedělní večeři jsem měl párky, ale už o tři hodiny později jsem věděl, že je zle, protože jsem poprvé zvracel. Jen za hru s kamarády jsem běžel ještě dvakrát a pak několikrát v noci. Celkem jsem šel zvracet osm krát. Neuvěřitelné...

Těžko říct, kde byla chyba, ale pokus si typicky kupuji párky ve čtvrtek a sním je v sobotu , tak je vše v pořádku. Tentokrát nakoupené v úterý a sněděné v neděli  V tom vidím tu chybu...