Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

neděle 28. listopadu 2021

Shrnutí uplynulého týdne (47/2021)

 Dnešní shrnutí uplynulého týdne mohu napsat poměrně brzy, protože odpoledne se pro mě nebude dít nic - nikam nejdu a nikdo ke mě nepřijde. Covid totiž straší naši rodinu. Tedy straší - přímo zasáhl :-(

Do této přírodní katastrofy navíc zasáhlo poškození mého auta "Stříbrného Sršáně". V září jsem totiž vlétl do velké díry v asfaltce. Byla to ošklivá rána, ale po laické prohlídce auta se zdálo být vše v pořádku. Nebylo, teď ve čtvrtek se na nádherně rovné a nehrbolaté silnici ozvala rána a byl konec, něco se urvalo tak, že směrem doprava v malých rychlostech otáčím ztěžka volantem a na hrbolech se ozývají drnčivé zvuky. 

Zbytek čtvrtka jsem odjezdil hodně opatrně a v sobotu si půjčil auto od sestry, jenž je v dobrovolné karanténě a ještě v pondělí nepotřebuje jezdit, narozdíl ode mě, který má zubařský zákrok ve vedlejším městě...

A to je vlastně vše - v práci se dějí obvyklé poruchy, dost lidí včetně vedení se chová, jako by covid a hlavně opatření nebyly vyhlášeny... Tedy abych nekecal, od vyhlášení nouzového stavu se vedení začalo probouzet, ale na jaře nabízené HomeOffice, respektive přímo nařízené HomeOffice, jakoby nebyly.  Tedy abych nekecal, můžete si je "vydupat", ale musí vám je schválit ředitel.