Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

pátek 17. dubna 2015

"Víkend se spolkem podruhé" Klap!

Tak už běží akce se druhým spolkem první hodinu a já bych rád začal popisovat to, co se děje dnes, abych měl na porovnání dva texty, vysvětlení je v tom prvním příspěvku z minulého víkendu: "Víkend se spolkem poprvé" Klap!

Jéénže - ve středu se udála taková jedna nevinná akce, kdy jsem byl na hokeji na finálovém zápase a zřejmě před druhou třetinou byl delší záběr do diváků, já byl uprostřed žlutého davu .. a kolegyně z práce stála vedle mě. To vyvolalo reakci kladnou (aktuálně 9x) ve stylu "ahoj viděl jsem tě" (když mi to řekl prodavač v krámě, tak jsem se už málem chytal za hlavu), jenže také reakci ve stylu "rozbíjíš cizí manželství".

Nejkrásnější na celé situaci je to, že její manžel stál vedle a já těm dvou dělal křena, kolem stáli jejich další kamarádi a přátelé....

Každopádně to teď kamarádi na této spolkové akci vymysleli , jak z této situace ven. Popíšu za "chvilku" včetně dalších událostí co se kolem toho dělo a co jsem udělal za protiopatření.  Zdá se, že jsem se konečně poučil...

Jinak se opět osvědčilo moudro, které bylo napsané před měsícem a které se zobrazilo ve středu -
Někteří lidi jsou mi vzorem... 
vzorem toho, jakým nechci být.
A je to pravda, teď mám čerstvě jednoho člověka, který podle mě za těmi všemi problémy stojí....Pokračování této části příběhu bude tady

Please stand by. Stay tuned.... Pokračování bude v novém příspěvku, sepíšu hned v nějaké volné chvilce, teď budu muset bystřit nejenom na děti....