Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

pátek 24. února 2012

Shrnutí minulého týdne (5.,6.,7.)

Zvláštní, jak člověk rychle zapomíná to špatné, co se událo a pamatuje si jen to dobré. I když já si z posledních třech týdnů nepamatuji ani to dobré.

Jedu totiž v pravidelném rytmu - práce, škola, domov a dračák a všude se mi děje očekávatelné ...

To až víkend sedmého týdne byl jiný - udělal jsem si ho poněkud prodloužený, hned v pátek ráno jsem vyjel na oslavu kamarádových narozenin a zvolil si autobusovou trasu tak, abych využil žlutý autobus student agency, což mělo i další výhodu - v cílovém místě busu bydlí i jedna moje kamarádka, dračákistka.

Naplánováno to bylo skvěle, jen to provedení už tak moc nevyšlo. První chyba byla ta, že jsem plašan a některým autobusovým společnostem věřím méně, takže jsem na poslední vteřinu zvolil variantu b) a jel o hodinu dřív, aby byla rezerva, kdyby se rozbil autobus. Jenže díky tomu jsem na přestupu v Praze strávil v čekárně zbytečně hoďku a půl. Naštěstí jsem si vzal zajímavou knížku.

Cestování se Student agency bylo v očekávatelné kvalitě, bohužel tou dobou už jsem věděl, že na konci trasy kamarádka čekat nebude a že na rychlý oběd si neskočíme. Nakonec jsem si neskočil ani sám a zhltl jen nějakou oplatku...

Dění na místě akce popisuji v příspěvku Vikend a tak nějak není co dodat :-)

Zpět stejnou cestou a podařilo se mi kápnout ve Student agency na stejnou stewardku a tentokrát jsem si vyžádal sluchátka a pokusil se poslouchat nějaký ten hudební kanál, který je nabízen, neboť promítaný film byl tentokrát nějaký postarší díl "Teorie velkého třesku" s titulky a číst se mi nechtělo - to jsem si schovával na další spoj. Nu, dalo se to. Jen by to chtělo využít plně nabízenou kapacitu audio kanálů, kdy si každý cestující může zvolit 8 kanálů zvuku ( z nichž je minimálně jeden vyhrazen pro film), ale hned první dva byly prázdné. Mě tam chyběla hudba typu Ambient ...