Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

pondělí 20. února 2012

Vikend

 Právě uplynulý víkend, by šlo vyjádřit parafrází jedné reklamy.

cesta do Prahy: 110 Kč
cesta po Praze: 32 Kč
cesta na oslavu narozenin kamaráda: 148 Kč
to vše ještě jednou opačným směrem: 290 Kč
Zážitek: K nezaplacení

A když už mluvím o tom placení - to co šlo jsem si platil elektronicky předem :-)

Tolik k reklamám a nyní k reálné situaci.
Zjistil jsem ale několik věcí

1) Bohužel jsem z pohledu lidského spaní skřivan, kdežto kamarádi na oslavě přítomní jsou sovy - čili já vstávám brzy, ale po desáté hodině večerní už se mnou není řeč, začínám usínat a to je tak nejvyšší čas jít spát. Ostatní pokračovali v oslavě dlouho do noci a ráno jsem pak byl dlouhé hodiny vzhůru sám. To mělo tu výhodu, že jsem si mohl vybrat ze zásob něco dobrého ke snídani :-)

2) Spaní v místnosti nad vodní dýmkou - mezi místnostmi jsou prkna a palubky - může přinášet hluk a kouř. Hluk mi nevadil a kouř jsem prakticky nevnímal. Hluk proto, že jsem usnul rychle a kouř proto, že později v noci se už dýmka nekouřila...

3) Jsem z formy: nejenom věčné žraní antibiotik, ale i vysedávání v práci dlouho do noci mě připravilo o vytrvalost a sílu v nohou - chůze do kopce a pak ke Kočičímu hrádku (viz obrázek) což bylo v součtu stěží 4 kilometry mě zmáčelo spodní tričko tak, že šlo ždímat :-( Nu, vím aspoň, co budu dělat v létě :-)