Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

pondělí 27. února 2012

Shrnutí minulého týdne (8.)

Tento týden, který právě uplynul, si zaslouží vlastní zápis do blogu, i když není tak úplně hezké a moc na duši nepohladí....

Začlo to tím, že se mi celý týden nepovedlo odjet na pobočky do L*, respektive díky odpadnutím hodiny ve škole jsem tam stihl jet právě jednou na malou chvíli, abych zjistil, že výpadek pomocného serveru "11" dokázal nějak nabořit hlavní server pobočky, takže mi na něj z centrálního serveru nechodily pokyny. respektive občas přišel, ale jen jeden ze dvou - ten který smazal předchozí verzi softu a poky na inszalaci nové verze už nedorazil. No a protože počítače poslouchali pokyny velmi pozorně, tak na celé pobočce se smazaly ikonky patřící ke staré verzi softu a nové se logicky nenatáhly. Moji kolegové server 11 spravili, ale díky poškození toho hlavního serveru se to neaktualizovalo a moji kolegové se ani nepokusili o nápravu, to raději všem udělali ikony na online verzi programu.... Štve mě, že se moji kolegové ani nepokusili diagnostikovat problém, ani mi o něm neřekli, to až uživatelé se začali ozývat. Mě pochopitelně...

Ve škole jsem byl v tomto týdnu 2x se dvěmi různými učiteli a obou se povedl "džouk", kdy se při výkladu konkrétního příkladu zamotali tak, že nemohli pokračovat a nevěděli si s příkladem rady. Prvnímu se nedivím, předmět který na něj nahrnuli letos učil poprvé a od dob přípravy jeho vlastních skript a výkladem pro nás uplynul nějaký čas. Učitel se nám omluvil a po přestávce se k příkladu vrátil... Ten druhý učitel se do toho po prvním kiksu zamotal opakovaně, pak znovu ... a po přestávce znovu ... Když jsme ho opravili při vysvětlování třetího příkladu, kdy nám rozbíjel to, co nám říkali jiní učitelé jsem došel k názoru, že tento předmět budu studovat v rámci samostudia - mám slajdy co promítal i oskenovanou učebnici, ze které slejdy čerpal a jenž máme povinně používat....

Jenže ani ve dračáku se nám nedařilo tak, jak by mělo - jedna z postav si předehrála jeden svůj dlouhodobý úkol hodinku před hlavní hrou, a podle všeho při něm zahynula. Sehráli to tak alespoň na nás s gamemasterem.  Byli jsme dost rozhozeni, protože když umře charakterní postava, která navíc v onom světě už udělala hodně dobrého... Když umře postava křivák, jen se tomu zasmějeme a dodáme že dobře mu tak, ale takhle jsem se od 16:30 do 19:30 vzpamatovával ze šoku a až ke konci této doby mi začalo docházet, že tam něco nesedí. To ale uvidíme až příští týden...