Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

pondělí 11. února 2013

Nějak tu nic nepíšu!

Nějak tu nic nepíšu a je to fakt. Tím že jsem se pokoušel vyhradit si co nejvíce času pro své studium při práci to původně začalo, také tím, že mi docházely témata se mi už moc psát nechtělo, nemluvě o tom, že jsem si připadal, jako když se opakuji. Navíc mi sny "odešly", ráno se budím a nejsem si pořádně jist, co se mi vlastně zdálo

Nu, situace se poněkud otočila, hlavně díky tomu, že díky pracovním, zdravotním a dalším problémům šlo moje studium do háje :-(

Pokusím se trošku si teď odpočinout a chuť na psaní i v mé nejvýživnější kategorii, což jsou sny, se mi vrátí. Včetně paměti na čerstvé sny, takže nebudu ani příliš čerpat z těch několika hodně starých snů, které jsem tu  ještě nestihl popsat.

Naopak mé popisy z práce a hudrání v příspěvcích shrnující uplynulý týden zřejmě nebudou, nebo už ne tak časté a flustrující. Místo mého kolegy odejivšího do důchodu přišel kluk, který si po týdnu(!) získal srdce některých kolegyň svojí ochotou a zručností dělat Hardware. Kdybychom já a on byli jeden člověk, tak by vznikl velice znalý správce počítačové sítě, protože já více cílím na Software. A ty prachy co by si vydělával :-)

Můj další kolega, na kterého jsem tu hudral, dostal (konečně) sprďáka od vedoucího, takže se srovnal a už několik týdnů drží tuto svou novou laťku na stejné úrovni. To se to pak pracuje, ba i na několik nedůležitých úkolů už jsem měl čas!