Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

pondělí 24. listopadu 2014

O malování

Je úžasné sledovat některé byrokratické procesy probíhající uvnitř podniku a termínové plnění těchto procesů, avšak pokud jste uvnitř toho podniku, už to tak úžasné není. No a když se k tomu přidá přístup určitých kolegů, který není ideální, tak...

Na začátku října se měly po mnoho letech malovat prostory našich kanceláří a při té příležitosti opravit jednu překližkovou přepážku na sádrokártonovou, aby to naše tehdejší kolegyně měla u sebe hezké - no a já taky, když budu sídlit z druhé strany. Než se to zprocesovalo, vybrala vítězná firma (jediná která si přišla obhlédnout prostory) , tak jsme si měli řádně vyklidit všechny místnosti, ve kterých se mělo malovat. Celkem čtyři "naše" kanceláře. Takže jsme je až na absolutně nezbytné věci vyklidili (a "zaneřádili" tak tři jiné)

Teď v pátek, skoro po dvou měsících jsem dostal hlášku - o víkend se bude dělat ta stěna a malovat obě kanceláře kolem ní, zbytek prý "příště". Samozřejmě jsem hlášku dostal přesně v okamžiku, kdy už jsem měl bundu a klíče od služebního auta, abych jel na pobočky. Z toho tedy vyplynulo, že jsem si nuceně udělal po návratu zpět přesčas a jeden můj kolega se mnou... Technika a většina nábytku šla z kanceláří ven.

Jenomže tím pádem jsem v pondělí ráno nemohl pracovat, musel jsem si veškerý nábytek natahat na správné pozice, pak na něj nasadit techniku a zadrátovat. Při té příležitosti jsem zjistil, že někdo z malířů potřeboval krytku z mého vypínače, zparchantěli mi kabel vedoucí v liště po té stěně co dělali, a jako bonus mi vyškubli tři kabely ze specializovaných zásuvek, které jsem si tam nechal nastražené i se štítky, jaký signál v nich mám, protože všechny to jsou (zdánlivě) stejné ethernetové kabely, avšak obsah je jiný. Takže jsem jak ten blbec musel hoďku složitě zjišťovat co kde mám mít.

Poté, co jsem si to konečně uchodil a začal se se čtyřhodinovým skluzem věnovat své práci, přišla třešnička na dortu. Nic dalšího už se malovat nebude, zbylé místnosti jsme připravovali zbytečně.

Bravo!