Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

pátek 5. února 2016

Shrnutí uplynulého (pracovního) týdne (5.)

Ani ve shrnutí tohoto týdne nebude chybět Ingress, trochu pracovních problémů a jedna kafárna...

Asi nejhorší věc, kterou jsem provedl bylo to, že mi přetekl pohár trpělivosti s jedním hejskem a vyslechl si ode mě hezkých pár slov. Nojono, holt se to za ty roky nastřádalo :-(

Rozhození z této situace se u mě projevovalo ještě dobře 3 hodiny poté...

Pondělní realita byla popsána už v pondělním příspěvku ("Potřeboval bys čtyři nohy!"), přicházelo relativně hodně telefonátů se žádostmi o zásah, ,tak jsem se nenudil, ale zase jich nebylo tolik, že bych se cítil přepracovaně. No a protože jsem tohle vyslovil nahlas a pochvalně, stalo se, to co se stát mělo.

Krátce před koncem šichty přišla větší porucha, takže jsem svoje odpolední kafe nedopil. Nu, dopil jsem si ho ve středu odpoledne :-( Ve čtvrtek a pátek jsem po odpolednách a večerech doháněl administraci a registrace nových a staronových lidiček do našich systémů...

Ke hře Ingress mám z tohoto týdne pár zážitků a několik svých nových interních pravidel.
1) nebudu si hrát na spasitele, Ingress hrají i jiní  (věčně mi chybí součástka zvaná "power cube") - max hodinku denně!
2) po neděli byla situace v centru našeho města neudržitelná, takže jsem porušoval pravidlo 1) abych se necítil jako zbabělec
3) teď v pátek večer je to stejnak jedno, v centru nám už nepatří ani ten pověstný šroubek
4) prožil jsem si v pátek v podvečer to, co mi říkal kamarád A*N* - "to jsem si šel po Praze, zabíral portály pro nás, za mnou šla čtyřčlenná rodinka a zase mi to shazovali". Za mnou šli jen dva jedinci a s mezerou nějakých 15-ti minut, tak ani nevím, kdo to byl. Podle logu a agentských jmen jsem je ještě nikdy neviděl. Asi jarní prázdniny na školách, či co...
5) dva spoluhráči (neznám je vizuelně) mi vytkli, že dělám linky tak, že naše město uzavírám do kruhu a oni nemohou tahat linky do vedlejšího města a to z centra  do centra. No, tak jsem je tedy několik dnů takto nedělal. No, jak by se teď hodily, když protistrana dokázala právě toto :-(

 Celý problém kolem bodu 5) je totiž v tom, že v centru města se vždy najdou lidi, kteří ty portály dokáží udržovat, narozdíl od okrajových portálů, kam pomalu nejezdí ani autobusy, takže když tam protistrana něco provede, tak to má velice snadné....

Kafárna proběhla očekávatelně - obsluha nás už zná, takže se ptá "jako obvykle?", už podruhé jsem mluvil víc, než by bylo dříve kdy milo (a to jsem prosím školil - to je paradox :-) ) ale hovor se stočil i na kamarádčiny problémy se sny. Z mé strany padla věta, která zněla zhruba takto "proč nechceš zainteresovat člověka X, když je dotyčný už dávno zainteresován?" Takhle bez kontextu zní ta věta strašlivě obyčejně, avšak v plném kontextu to byl vrchol dne a dal kamarádce důvod k zamyšlení.