Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

úterý 2. února 2016

Zlomový televizní sen?

Kdo čte můj blog více jak šest let, ví, že existuje něco, co mě trápí už strašlivě dlouho - mnohem déle, než vůbec někdo pomyslel, že by napsal na Internetu vůbec první blogový zápisek...

Co tak koukám do tohoto mého blogu (za pomoci strejdy Googla), tak o televizním snu mluvím poprvé 14. prosince 2010 Televizní sen - poprvé o LCD , ale až 20. března 2012 podávám globální vysvětlení a souhrn mnoha vzorů mých televizních snů Divoké sny (32.) - televizní abych o rok a něco později, konkrétně 30. července 2013 sdělil svůj poslední sen mírně vybučující z mojí série a to:  Televize sežrala sestru

Před mým dnešním zlomovým snem mi přišel ještě jeden televizní sen, snad jen o dva až tři dny dříve.

Sen je jednoduchý - koukáme na černobílou televizi a na ní stojí má reálná LCD televize. Pořad se blíží do konce. když přes obrazovku začnou běhat jemné proužky (kdo někdy měl ČB televizi a soused pustil nějaké zařízení co rušilo obraz, tak ví). Tradičně skáču k televizi, mačkám vypínač a začínám chladit. Vše mohlo být v klidu, kdyby se nezapla ona LCD televize. "Zlá televize se zapla, kde je ovladač?" zvolám obecně do místnosti, kde lze tušit další diváky. Nikdo se však nezvedne z gauče, ani nepodá ovladač. Zuřivě prohledávám obývák, ale ovladač fakt nikde není. To už se ale LCD televize proměňuje a se mnou je do pár vteřin ámen. Ostatní stihli prchnout.

A teď k mému zlomovému snu.

Dívám se na televizi v pokojíku a opět stejný problém - pořad je náhle zarušen, televize nejde vypnout a hrozí, že obraz přejde do blokovacího módu, takže budu přikován na místě. Pernou chvilku či dvě se snažím tomu zabrání, ale pak... "Ale víš co? Mě je to vlastně je jedno" říkám a mám přitom pocit, jako by se mi ulevilo. Otáčím televizi v pokojíku ke zdi a jdu přes obývák do mého současného pokoje. Při vstupu do něj mám pocit, že jsem vyhrál, čímž tento sen z kategorie televizních snů končí poprvé pozitivně!

A asi za to může kamarádka, která mi k předchozímu snovému zápisku ("Potřeboval bys čtyři nohy") mi napsala, že mám zvolnit a nějaké aktivity vynechat/umenšit, jinak to nedopadne dobře. A já se rozhodl poslechnout...