Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

neděle 14. února 2016

Shrnutí uplynulého (pracovního) týdne (6.)

Z policejní svodky:
Hašení požáru Muzea komplikoval fakt, že střecha se nachází v nejvyšším patře objektu.
Tenhle vtip reaguje na dění, kdy v Praze hořela střecha Národního muzea, jež prochází rekonstrukcí... A co se dělo mě? Připadal jsem si jak v Pohádkách ovčí babičky, což je kreslený večerníčkovský seriál z doby, kdy jsem si ještě v uhláku hrál na horníka (viz třeba WIKI zápis o Pohádkách ovčí babičky)

A hned v pondělí jsem si připadal, že žiji v mém nejoblíbenějším příběhu - Kterak měl beránek vlčí mhu - ten můj se logicky jmenoval: Kterak jsem měl vlčí mhu - dost mě zabolela lenost konkrétního kolegy...

V úterý jsem byl pro změnu v příběhu, kdy beránek provedl svojí ovečku až do obydlí ovčí babičky, (
žák předčil ... ale však vy víte koho) kdy kamarádka úspěšně prošla úskalími těžkých snů a dokázala další "sadu" těchto snů otočit ve svůj prospěch. Kéž by si tento úspěch zapamatovala a tyhle sny se jí nevrátily...
Co už popsáno nebylo, bylo to, že jsem ve středu sklidil plody tohoto úspěchu, a přestože se s kamarádkou neshodneme v hodnocení, jestli za její úspěch může mnohem více má trpělivost, či naopak její píle a touha tu cestu projít. Tuším, že ke shodě v tomhle budě nedojde nikdy

Ve čtvrtek jsem měl to štěstí, že jsem potkal kluka, co hraje Ingress v mém městě už dost dlouho. Tedy potkal - on si mě našel sám, protože zvládal jít po mých stopách a pak stočilo sledovat, který "dědek" se zastavuje v místech, kde by se zastavoval i on, a pak už jen se nebát dotyčného oslovit...

Pátek proběhl již v zjetých kolejích, nebýt toho, že mi kamarád "zrušil" kafárnu, aby pak později zavolal, že nestihne zavčasu dojet. Jenomže to už byla kamarádka mimo dosah můj a i kafárny...

No a protože před tímto příspěvkem je ještě zápisek ze soboty, tak se zmíním o kolegovi/kamarádovi z práce, neboť tentokrát na RVHP řídil on, ale "museli" jsme projet kolem několika portálů a u části z nich jsme provedli převzetí pro naší stranu, což nás v součtu času na technické záležitosti (dofukování kol na benzince) stále celkem 30 minut času...