Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

sobota 27. února 2016

Shrnutí uplynulého (pracovního) týdne (8.)

Popisovat tento týden se dá různě, ale asi nejvíce by se hodilo říct slovy "odpadávání" respektive "padání"

Velice rychle mi odešel jeden ze stařičkých serverů, když totiž spadnou dva disky z raidového pole a v raidovém poli jsou pouze tři disky, tak jdou data do háje. A mohli jsme křičet že potřebujeme nový server, do tohoto serveru se díly už kolik let nedodávají/nevyrábějí. Mrzí mě, že jsem si pádu prvního z disků nevšiml dříve, mohl jsem to "chytit" před pádem druhého disku. První mohl být vyměněný a znovu dopočítaný...

Padla i naše aplikace "A" a prý za to může nejnovější verze Javy (a nějaké i starší), takže díky tomu, že jsem všude natahal nové verze jsem si je v tomto týdnu zase odinstaloval a vrazil tam verzi starší.
Bohužel mi i cosi padlo na pobočce P* a automatické instalace tam přestaly fungovat, takže tam jsem musel udělat ruční práci. A proč to? Aplikace si verzi javy umí otestovat a některé verze odmítat.

Děsí mě jen jedna věc. Jak je možné, že na stejný problém nenarazila další programátorská parta ze stejné firmy dělající software "B"?!? Kouzelné je to na počítačích, kde musí být dvě verze Javy...

Pracovně tedy nic moc a nepřispěly k tomu ani updaty systému "C", kdy po updatu náhle nemohla malá skupinka našich uživatelů plně pracovat. Bohužel ti, kteří uzavírají smlouvy.

Radost mi tak v pátek přinesl Ingress, mám splněnou nalší misi a také kamarádka, která mi ukázala zápisek o dalším z jejích snů. Tedy, musím říct, že jsem se musel velmi krotit, abych hlasitě nezáviděl, až tak byl na první pohled dobrý. Jak ale tušíte, už při dokončování mise v Ingresu mě to začlo hryzat a jeden z detailů i trošičku vadit. To však teprve budu řešit, kamarádka se to ode mě dozví osobně. Zřejmě o tom budu přemýšlet v neděli dopoledne ve vaně plné horké vody...