Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

neděle 15. ledna 2017

Emancipace v OMSI!


Tak už nám emacipace postoupila  a s autobusy nám začínají jezdit dívky a paní.

A to nejenom ve hře OMSI, ale také v reálu. Už jsem jich v našem městě napočítal šest (otázkou je, kolik jich vydrží, ale dvě z nich potkávám častěji)

Ale k OMSI. Na dvou prvních fotografiích si lze povšimnout (kromě dívek) dvou dalších věcí.

První z nich je ta, že na obou je na transparentech jako cílová stanice TETTAU. Ano, mám novou mapu

Druhá z nich je ta, že máme na autobusech polepy dvou ruzných a hlavně českých dopravců.
Mapu Tettau jsem zatím netočil, pouze prozkoušel, jestli mi někde nechybí objekty (chyběly, doplnil jsem), tedy jestli je mapa natočitelná.

Natočitelná je, takže v budoucnosti natočím, ale už teď jsem byl překvapen některými prvky.

Například. Kruhový objezd kdesi v lesích, uvnitř něj je zastávka linky 8342, jíž jsem zrovna zkusmo projížděl....