Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

středa 4. ledna 2017

Vlak v OMSI 2 - mapa Gladbeck

Sny se mají plnit nejenom o vánocích, a tak jsem si někdy v září 2016 natočil video s kolejovým vozidlem, konkrétně sice ne s tramvají, ale i ten vlak jsem si rád zkusil. Ještěže máme ty simulátory, že?

A tak tedy opět přišla na řadu mapa Gladbeck, verze 6.0.3 pro OMSI, spolu s otevřenou betou vlaku BR 426, přičemž si obojí docela sedlo dohromady. I když na konci videa....

... ale nebudu moc spoilerovat :-) Už jenom dodám, že jsem porušoval předpisy DeutcheBahn, neboť jsem špatně reagoval na značku "H", přičemž se má zastavovat těsně před ní. Teď již to vím, ale mé zářiové já to ještě nevědělo...



Jinak tím, že mám moc předtočeného materiálu, tak už mohu říci, že mám natočený opačný směr a to totálně kompletně celý, což jsem dříve prohlašoval za nemožné. Jde to! :-) Ale musím říci, že za to může moje povaha, kterou pár lidí označilo za "buldočí", neboli když si něco umíním a mám pocit že to jde zvládnout, tak to udělám)m protože jsem na tom strávil pěkných pár hodin. Krom jiného už nemám na polích lesích a strráních šrafované oblasti, už i tohle zobrazování mi jde správně.