Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

pondělí 9. ledna 2017

Tak nějak o ničem pořádně...

Nechtěl jsem si to přiznat, ale spisování mých "souhrnů" mi už začíná chybět a to jsem s nimi skončil 31.prosince a teď už je 9.ledna, tedy nějakých deset dnů...

Ale po dnešku bych mohl napsat pohádku na téma "tři šedivé vlasy youtubera Pelina", protože jsem si dnes ráno nahrával nové mapy do OMSI a při té příležitosti zjistil, že má speciální tramvajová mapa Eberlinsee mi vůbec nerozjíždí tramvaje, ba a panely na zastávkách byly potmě, tedy důkaz, že žádná tramvajová linka nejede.

Na mapě Eberlinsee se mi toto má stávat jen o svátcích, ale, teď nešlo nic v celém roce. Naštěstí mohu už říci - funguju! (Cca tři hodiny před zveřejněním tohoto článečku.) Důkazem budiž tato fotečka, kdy jsem si vyjel s tramvají vpravo a posléze dosimuloval toto foto

Jaké to štěstí, že tramvajová videa z linek 107, 1 , 2, 3 už jsou natočené a nastřihané, dokonce video z linky 107 je již na Youtubu naplánované na zveřejnění

Přesto si ale ještě něco malinko souhrnového napíšu. V sobotu na RVHP jsem se bavilo přesně do okamžiku, než došel ke slovu náš současný Gamemaster a zahjil hru. Aniž by cokoliv řekl, tak už jsem byl znechucen - zřejmě vědomím, že budeme hrát hru, kde se mi jednak moc nedaří, a kterou jsem podvakrát nehrál, tudíž nebudu vědět, která bije. Ale to u hloupého válečníka, jehož hraji, nevadí. Či snad ano?