Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

sobota 17. srpna 2019

Dvakrát LIVE se stejný programem, dvakrát rozdílný výsledek

Chtěl jsem si v pátek zajel zkušební stream v OMSI, abych věděl, jak mi to funguje a co je potřeba opravit. Ale zjištění, že ani jedna část videa ze čtyř se mi nepovedla, mě dojalo, takže jsem LIVE natvrdo usekl, smazal ... A dneska dvě hodiny opravoval chyby, které se projevily - autor první mapy udělal patch, do třetí části doplnil chybějící autíčka (ale i bez nich mi mapa dneska fungovala a včera ostře trucovala)...

Zajímavostí po tom všem je to, že po dnešním natočení LIVE ho vůbec nevidím v mém soupisu (oprava: O dvě hodiny později vidím jak šablonku, tak video, tudíž tomu nerozumím), takže jsem si ho vrazil do soupisky natočených videí. A taky sem :-)



Ve videu tedy nově je:

1) tramvajová linka 50 jezdící přes hranice mezi Belgií a Francií - (část videa si vyzobnu pro jeden svůj zatím tajný projekt, ale proto ve videu pršelo), která byla krásně plynulá a bez chyb v texturách. Škoda jen toho trhání v Belgické části

2) náhradní doprava za tramvaj číslo 301 - tady jsem trošku podváděl a dneska šla ze záznamu, takže úplně stejně jako včera v tom nepovedeném live - mimochodem, ten nepovedený je už smazaný

3) Bratislava Trnávka - zde jsem slíbil, že natočím novou verzi, takže slib splněn

no a protože zbyl čas, tak jsem vystřihl i:

4) Brarislava 2008 - linka 203 - a tam se mi povedla tradiční chyba na stanici Šancová a staniciKozlí - v obou jsem projel více jak 20km rychlostí určitá místa. U Šancovej to bylo křížení s jinou trolejbusovou tratí a v Kozlí jsem přefrčel rychleji vzdušnou vyhybku.

Ale hurá, už mi to funguje na 90% tak, jak chci :-)