Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

středa 27. listopadu 2019

OMSI 2 | Návrat na klasiku (důvod ve videu)

Asi jsem si toho nabral moc, anebo příliš mnoho odpočívám (= prokrastinuji), protože se mi hromadí úkoly v osobní rovině. A v pracovní to taky není růžové, děláme inventury a není to dobré.

A tak proběhl útěk do lesů, vod a strání, tedy ke kamarádům na S*, kde jsem jim pomohl dolem jejich domku, přičemž tentokrát bylo vše hotovo nějak rychle, tak mi dopoledne zbyl čas natočit nějaký surový materiál, a dokonce na místě provést i drobný sestřih. Nebylo ho ani moc potřeba...

Prostě a krásně - relax v OMSI je u mě možný na nějaké klasické mapě, kde mohu jezdit cokoliv, anebo na nějaké jedné konkrétní lince, která jde nejenom dobře zapamatovat, ale hlavně dobře jezdit...

Linka 75 - Great Grundorf


Asi netřeba nic dodávati...