Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

pondělí 5. října 2020

Dvě další videjka z OMSI

Kdysi jsem se zařekl, že nebudu dávat na blog víc jak jeden příspěvek na den. Ano, díky tomu píšu na blog vícekrát v týdnu, ale obšas se stane, že se pak příspěvky nahrnou. Anebo se dva příspěvky spojí v jeden. 

Samozřejmě když člověk spěchá a do toho přeinstalovává OMSI, stane se, že něco přehlédne a mě se to povedlo v rámci číslování Letsplayů. A musím říct, že jsem tuto chybu udělal opětovně.
¨
Jako první tedy představím novější letsplay, který už má správné číslo jak v titulku, tak ve vlastním videu. Kromě jízdy na nové mapě ukazuje, že problémy s cukáním hry nemusí způsobovat jen chybějící statické objekty, ale také objekty pohyblivé, tedy auta. To odhalit prográmek maptools neumí...

 (198/198)

Video, které ho logicky přechází je právě ukázka práce s Maptoolsem. Dvakrát jsem použil číslování 197, takže jsem toto video přečíslovat na 199

(197/199)

Kdy vznikla chyba? Tuším, že jsem psal bludy do titulků na Youtube, protože tam jsem jednu chvilku měl dvakrát 196-ku...