Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

úterý 13. října 2020

Roušky už i v OMSI!

 Když člověk tuší, že něco existuje (čti: nějaký šikula vyrobil), tak to občas zkouší hledat. A hle - máme roušky v OMSI.

Přiznám se, že nevím, jak dlouho si je v OMSI nechám, protože prapůvodně jsem si myslel, že udělám videjko a vzhledem k zápisu na blogu "Mám strach/bojím se koronaviru", kde jsem psal o cca 5000 denních nakažených v ČR, tak teď řeknu, že už jich bylo víc jak 8000 a bude.

Anebo nechám roušky po dobu, kdy budeme povinně na Home Office? Jenomže k tomu nedošlo ani ode dneška...

Každopádně dnešní video mělo být tím pádem jenom o tom, že existuje modifikace na roušky, ale už při natáčení jsem měl dobrou náladu a pak se mi povedlo pár věcí, které jsem ani nečekal.

V čase 13:00 se leknu až při čínské(?) verzi hlášení, díky němuž zjistím, že mám špatně hlášení, v čase 25:00 během vteřinky reaguji na náhle se objevivší se cestující, v čase 27:00 se mi sice nepovedlo předjetí kolegy (ale vím, v čem je finta - kdybych měl včas zavřené dveře, tak by mi to prošlo). Vlastní předjetí přišlo později...

Ve videu se raduji, že jsem neměl po celou dobu jízdy zpoždění větší jak 3 minuty, že je to můj osobní rekord. Hned v následujícím kole, se ale stalo toto:

JÁ MÁM NA LINCE 71 DOJETO TAK, ŽE JSEM NEMĚL NIKDE ZPOŽDĚNÍ !!!

Tak tato "kravinka" mi zvedla náladu opravdu hodně, až mě z toho přestaly pobolívat průdušky - dnes jsem poměrně pozdě odpoledne ryl záhonek...

Původně jsem chtěl natočit, jak předjet kolegu, ale opět mi to nevyšlo, protože mi tam šla cestující a já na ní čekal...