Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

pondělí 26. října 2020

Shrnutí uplynulého týdne (43/2020)

 Začnu zostra, tedy skokem do mého úterně odpoledního HomeOffice, kdy jsem později odpoledne přeryl další záhonek, ale už na jeho konci jsem věděl, že je něco špatně, protože mě zlehka pálilo na hrudi. Dal jsem si nějaké léčivo a snažil se spát...

Ve středu jsem jakožto člen týmu B pracoval nikoliv doma, nýbrž na pracovišti a vedle mě seděla kolegyně, já byl v roušce... Ale pocitově se nic nedělo (anebo jsem si nevšiml)

Tak tak jsem natočil LIVE a přímo věštecky na konci řekl: No a jenom řeknu, když by došlo k nejhoršímu a nebylo video 10 dnů žádné video, tak asi víte, co se mi stalo... Samozřejmě si to nepřeju ale jsou věci, které člověk neovlivní

 

O půlhodiny později se mi na zádech střídala zimnice s horkostí, takže jsem dal druhý pokus o zničení nachlazení.

Ve čtvrtek jsem se omluvil z práce a čekal na poledne, abych zavolal svému doktorovi o radu - ve čtvrtek pracuje jen odpoledne. Samozřejmě jsem správný čas prospal.

Jenomže léky nezabíraly ani v pátek, takže jsem si tentokrát dal pozor, s doktorem se spojil. Pochopitelně se z mých příznaků lehce zpotil, protože jsem OPĚT vypadl z "tabulek", ale shodli jsme se, že jsem trop na průdušky. A protože tři dny beze změny... tak antibiotika.

Ty antibiotika jsou silná. Takže okamžitě průjmy, točení hlavy a tak, ale v sobotu odpoledne jsem byl trošku použitelný na natočení dalšího videa. Problém byl v tom, že některá antibiotika se nesmí brát, když řídíte, tohle je jedno z nich. Neustále mě to strhávalo doleva, nedržel jsem se středové čáry, což byla jediná šance, jak necvrnkat o okraje vozovky...

 

Ve videu jsem zmiňoval horečku, ale po přeměření jsem zjistil, že moje teplota stoupla z 36,6°C na 37°C, což znamenalo, že je něco špatně, takže jsem v neděli skoro nevylezl z pod peřiny.  A budu to muset dodržovat i v dalším týdnu, jinak se z toho nevyhrabu....