Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

neděle 17. října 2021

Shrnutí uplynulého týdne (41/2021)

 Dívám se na soupisku svých shrnutí a na jejich stručný obsah a sleduji, že vždy, když se blíží covidová pohroma, tak se mi nechce moc psát. A pokud se to setká i s nechutí, v těchto shrnutí pokračovat...

Prostě a krásně jedu ve stereotypu (úterý a čtvrtek výjezdy na pobočky, čtvrtek odpoledne nákupy a kafárna) a tak v podstatě jen víkend mě vyvede ze stereotypu. A teď zrovna jeden takový přišel 

Je to výlet na S* přes stejnojmenné město, který byl ale zpestřen odborovou schůzí s obědem pro odboráře zdarma těsně před oním odjezdem. K tomu jen stručně - najedl jsem se, v rámci schůze si vyposlechl povinné body, odhlasoval jejich přijetí .... a bylo odbyto - bowlingem jsem z časových důvodů opovrhl. To je tak, když je naplánován výlet na S* o dost dříve než schůze...

Každopádně jsem vyjel s půlhodinovým zpožděním od času, který jsem si ustanovil. Bylo to ale jedno, protože u kamarádů jsem měl vyhrazené speciální parkovací místo, takže jsem se tentokrát nemusel bát že budu parkovat před vesnicí, což je přesně na druhém konci, než kde kamarádi bydlí. 

Než jsem se rozkoukal, byl jsem na místě, a až s vypnutým motorem mého Stříbrného Sršáně jsem si uvědomoval, že jsem Prahu a okolní dálnice doslova proletěl bez zastavování (kromě jedné vyjímky). Neuvěřitelné ...

Sobota byla zpestřená výletem k Vavřineckému potoku, který vede od rybníka, jež se kvůli výlovu vypouští, takže vznikla slušná divoká voda v délce více jak 10km, přes které se prohnal jak oficiální závod, tak později (a v neděli) i velké množství amatérů. Odpoledne jsme "blbnuli" kolem domácí čističky, kde jsme řešili vypouštění vyčištěné vody takzvaným vsakováním a to do záhonů na zahradě. Bylo to hotové velmi rychle, takže jsem celý zbytek odpoledne mohl připravovat přednášku na týden příští, V noci zkolabovalo v čističce kalové čerpadlo...

V neděli po obědě se přistoupilo k opravě, já byl jen podavač dílů a nářadí, ale načichl jsem hezky :-)

Po tom všem jsem vyjel dobře omytý a s dobrou náladou, a také s chutí experimentovat, takže jsem zkusil odbočku a najel na jinou cestu, než na tu rozbitou. A skončil jsem v místech, kde jsem již byl a nelíbilo se mi tam. Byl to totiž opět jeden sen v rámci astrálního cestování. Anebo jsem se tudy již dříve zkoušel vyhýbat děravé (a papírově neexistující a tudíž nemající jednoznačného majitele!!!) silnici již dříve???

Pak jsem si hodinu kvůli nehodě na obchvatu Prahy postál na dálnici. Pak se to rozjelo, ale těsně před tunely byl opět stop - tentokrát to vypadalo, že blblo odvětrávání tunelu, jiný důvod totálního zavření nevidím...