Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

sobota 9. října 2021

Volby 2021

[BUDE DOPLŇOVÁNO - minimálně alespoň jednou :-) ] 


Myslím, že k volbám do Poslanecké sněmovny jsem ještě nepsal, na druhou stranu se mi ani moc psát nechce. 

  • Z cca dvaceti volebních lístků, které mi přišly domů, jsem desítku hned odhodil. Některé strany mi byly Volné (*), jiné pro mě byly extremistické
  • U zbylých jsem si prohlédl buďto web, nebo alespoň bodový volební program, a opět došlo k protřízení. U zbylých dvou stran jsem volil menší zlo (tedy podle mě)
  • Zajímavost: Česko bude mít několik dní přes 200 poslanců. Mandát starým vyprší 21. října
  • Noční poplach v Brně. Alarm omylem uvěznil komisi ve volební místnosti
  • „Přijali jsme oznámení, které se týkalo možného podezření s kupčením s volebními hlasy na jedné z ubytoven ve Slaném. V daném případě jsme zahájili standardní šetření podle paragrafu 158 pro podezření z maření průběhu voleb. Věc je zatím na začátku a je to vedeno proti neznámému pachateli,“ uvedla mluvčí.

    Podle serveru Romea.cz kdosi na ubytovně ve Slaném nabízel 1000 Kč za hlas pro hnutí ANO, Suchánková ale zatím žádné konkrétní informace nepotvrdila.


zdá se, že dost lidí to vidí jako pan Kalousek - účast ve volbách je místy dost vysoká (70%) oproti minulým několika let. Dost často bylo 50% už za pátek, u nás v sobotu brzy ráno na našem okrsku bych odhadoval ale jen 30%. Ale uvidíme


Zajímavé to bude v Ústeckém kraji, viz níže, a samozřejmě dám výsledky i z okrsků, které dávám vždy. Jsem zvědav, jestli překonáme "rekord" z Ostravska, kde je v jednom okrsku účast jen 4%