Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

pondělí 11. dubna 2011

Krátké shrnutí sedmi dnů (14.)

Je zvláštní, jak dny splývají, když jste jen a jen v práci a pak doma.
Mám-li si zpětně uvědomit, co jsem dělal jiného než že chodil do práce mezi pondělím a středu, tak musím říci že nevím co vše jsem dělal kromě přesčasů . Nemohlo to dopadnout jinak, než že ve čtvrtek jsem přišel domů, konečně poprvé bez příšerně dlouhé přesčasu, posadil se na gauč a probral se o pět hodin později.

Naštěstí v pátek jsem měl možnost odjet na jeden víkend s kamarády, kdy jsme pořádali takovou drobnou akci. V příštích dnech slibuji, že popíšu jak příjezd, tak i "astrální facku", kterou jsem opět obdržel a samozřejmě bude i nějaké to videjko a zamyšlení. Tentokrát to bude maličko jiné, neboť mnou prosazovaná věta "astrálně jsem cestoval tam, kde jsem vycítil, že bude klid a pohoda" tentokrát není zas až tak pravdivá. Tentokrát jsem nějak moc dobře pobyt nezvládl, myšleno po stránce mé psychické pohody, což si vyžádá mé zamyšlení. Byl jsem tak mimo, že jsem v místě konání při nedělním odjezdu zapomněl několik svých věcí a u některých ani nevím jak....

Každopádně i nedělní rozvoz náctiletých po vesničkách kolem Prahy mi přinesl ještě jedno astrální překvápko, ale i o tom někdy příště.

K dění v politice jen tolik, že se nám objevují názor na demisi tří ministrů Věcí veřejných (jeden z nich nabídl demisi sám, poté co se na něj provalilo, že dával penízky jiným politikům a že prý také napsal jistý podnikatelský záměr o tom, jak jeho detektivní agentura díky jeho přítomnosti v politice získá povícero zakázek atd), ale takhle z fleku [předepisuji si tento článek v neděli pozdě večer] si o tom netroufnu příliš moc soudit...

K Sazce:Nedovolím zastavení přenosů z losování Sazky, řekl insolvenční správce - Sazka zjevně neplatila ani ČT, nejenom mobilním operátorům a dalším