Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

středa 17. dubna 2013

Lyoness. Je to letadlo? (3.) - první ohlasy

Další díly série:

  1. Lyoness: Je to letadlo?
  2. Lyoness. Je to letadlo? (2.) - vysvětlení pojmů, jak rozlišit skutečné MLM
  3. Lyoness. Je to letadlo? (3.) - první ohlasy, právě čtete
  4. Lyoness. Je to letadlo? (4.) - Ohlasy a uzavření tématu

První ohlasy

Mám-li se pokusit shrnout první ohlasy, pak mohu konstatovat, že téma je natolik "kontroverzní", že se diskutující rozdělili na dvě skupiny, tedy když nepočítám bílé vrány :-)

První skupina se Lyonessu zastává tak, že říká že píšu lživé údaje (ale už neřekne které), druhá říká, že mám pravdu.

Jen ti, kteří Lyoness znají a umějí jej využívat a hlavně vysvětlovat, navíc ještě umějí a chtějí diskutovat, nejenom našli ve výpočtu chybu, ale ještě mi to i vysvětlili. Přesto tam vznikl ještě jeden problém a to počet proměnných ve výpočtech.

Mohou za to následující dva obrázky, které mají vysvětlovat, jak probíhá přerozdělení peněz ze slevy poskytnuté obchodníkem. Jsou ze dvou různých prezentací, u kterých neumím určit, která z nich je novější...

A právě v tom je kámen úrazu - který z nich platí? Dovoluji si odhadnout (a pouze odhadnout), že ten první, ale jak v komentářích u mého prvního příspěvku tak i po internetu mi přišlo, že se počítá (počítalo?) dle druhého.

Nakonec jsem se tedy rozhodl, že v prvním mém příspěvku nechám všechny verze výpočtů, jen přeškrtám ty, které se mi zdají být nesprávnými, nebo nesprávnými jsou, tam kde si nejsem jist nechám dvě verze.

Výhrůžky (ať už zveřejněné v komentářích, nebo nezveřejněné) nechávám bez komentáře.

Na závěr nejenom ke druhému pokračování dohazuji další odkazy:

Žádné komentáře: