Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

pátek 15. května 2015

Nedopsané věci (prolog)

V rámci dnešního poledne došlo k události, při níž stoupl o jedna počet příspěvků, které jsem chtěl dát na blog, ale z nějakého důvodu jsem to vždy neudělal. Třeba i jen proto, abych si vůbec urovnal myšlenky.

I díky tomu několik jednotek zápisů odpadlo, protože jsem si jejich napsání rozmyslel. Třeba i proto, že mě přešlo prvoplánové naštvání.... U jiných příspěvků mě naštvání nepřešlo, avšak úhel pohledu se, rozšířil...

Zvláštní kategorií pak jsou příspěvky zapomenuté - kdy třeba ve foťáku najdu fotku z 19.dubna, jíž jsem chtěl dát (nepřekvapivě) do příspěvku patřícího do 19.dubna, avšak ten jsem v té době nenapsal (psal jsem v té době něco jiného). Avšak pak jsem se rozhodl, že jej přeci jen dopíšu, a tak příspěvek "I takto se dal sledovat finálový zápas v hokeji" je datumově zařazen na 19. duben, kam patří....

A tak po následující (asi) tři dny se budu opět vracet o několik dnů zpět, abych popsal to, co zaslouží být !navěky" zvěčněno zde na blogu.

Tím pádem mám ještě několik dnů, abych to hezké, co mě potkalo dnes, dokázal vstřebat a hlavně dostat z "nepopsatelna" do řeči lidí....